Thursday, August 19, 2010

siap, xsangke..

Dan sesungguhnye aku x sangke aku boleh wat individual assignment sorang2 without supervised anyone.. Dah laa aku memang pemalas gile nak wat keje2 camni.. Sebab kan nak balik terpakse aku rajin kan diri bangun pagi siap kan.. Dalam mase 3 jam lebeh aku dah siap wey.. Tapi tatau apew aku merapu pasal tender.. Susah sangat pasal tender nie.. Aku bukan minat sangat benda2 camni.. Cube lah kasi subjek aku minat.. Mesti aku wat dengan perfect.. Yeke? Bukan aku pemalas ke nak wat assignment, report jadahnyew.. Member group aku mesti bengang ngan aku.. Wat keje nak kene supervised.. Hehe.. Tengok lah ape hasilnye nanti kan.. Dan sebenarnyew, aku x habes study lagi lab manual survey.. Adew test kot malam nie.. Leveling dah laa xde note.. Xpe xpe petang nie sempat.. Boleh punyer lahh..

No comments:

lalala~

Daisypath Anniversary tickers