Saturday, December 11, 2010

nak keluar!

Nak pegi Jalan Tar lah wahai Kila, Mira, Kakak !! Nak hari kames jugak. Next week busy lah. Huk huk. Ayah kite balik. Rinduu~ Minggu depan banyak kelas nak kene attend. Xnak ponteng. Sobs. :(( Xsabar taw nak tunggu ayah balik.


tibe tibe pakcik Ishak jadi sporting ? kalau abang aku tengok mesti pelik..


Tuuuu ayah gemok saya. Abaikan perut dy ye kawan kawan. Ni time kat skolah, dy datang sorang sorang. Sebab makcik kite outstation kot. Dy dah janji ke dy pon outstation johor time ni. Ntah laa. Gile romantik. Bahaha, macam pakwe aku pulak. Memang arr pakwe aku dunia akhirat dy ni. Baju tu baju tu, aku yang pilih taw. Hak3. Aku kan suke laki pakai baju stripe. Pastu putih. Lagi aku sukeeee. I loikeee~ Dy pakai sampai sekarang. Suke sangat ngan baju tu. Well, see the leg lah. Anak ayah. Hik3.


ps : ohh sekarang sume dah ade pakwe ye, sian aku. huk3. ops. bukan mereka dalam gambar. mereka yang tersebut..

2 comments:

cik miera said...

haha..nnti bncg balik ok

lynalike said...

xpyh laa kua nan dy.. ko kua arr ari rabu.. kila nak ckp nan iya.. ko ckp laa nan yg tersyg.. mst dy dgr ckp ko pny.. baru2 kan.. bahahaha

lalala~

Daisypath Anniversary tickers